call center Nowoczesne narzędzie marketingu.
Za jego pomocą można efektywnie budować zaufanie klienta i jego lojalność wobec marki. Każdy projekt realizujemy poprzedzając go analizą potrzeb klienta.
Od samego początku jest on realizowany w sposób przemyślany, dokładnie zaplanowany, poprzedzony odpowiednimi szkoleniami. Zapewniamy elastyczne dostosowanie liczby stanowisk i konsultantów tak, aby każdy telefon został odebrany w jak najkrótszym czasie, a każde zamówienie czy reklamacja były natychmiast rozpatrzone przez uprzejmego, dobrze wyszkolonego konsultanta. Zapewnia to wysoką jakość oferowanych przez naszą firmę usług. Nasi konsultanci są świadomi wymagań rynku i rozumieją potrzeby osób, z którymi prowadzą rozmowy. Staramy się aby rozmawiając pamiętali, że też są konsumentami i korzystają z pomocy innych. Pozwala to na szybkie i precyzyjne rozwiązanie sprawy, bądź owocną sprzedaż oferowanych produktów. Dysponujemy aplikacjami pozwalającymi na integrację usług CRM z wykorzystaniem takich narzędzi i kanałów komunikacji jak SMS oraz Internet.

Główne zalety outsourcingu Call Center:

  • koncentracja sił, środków i procesów zarządzających na zasadniczych celach firmy
  • brak kosztów inwestycji we własne Call Center
  • możliwość szybkiego i optymalnego dopasowania liczby konsultantów do obsługiwanego projektu
  • zmniejszenie biurokracji i działań administracyjnych związanych z zatrudnieniem nowych pracowników, organizowaniem planu urlopowego czy deficytem pracowników spowodowanym zwolnieniami chorobowymi
  • brak kosztów zatrudnienia pracownika
  • dostęp do nowoczesnych technologii i know-how

Call Center może być wsparciem m. in. dla takich działów firmy jak:

  • Dział Obsługi Klienta
  • Administracja
  • Dział Handlowy
  • Księgowość

Rynek telekomunikacyjny, wymaga kompleksowego podejścia do zagadnień obsługi klienta. Dlatego jesteśmy w stanie zaoferować naszym partnerom bardzo szeroki wachlarz usług.

Call center
W ramach usług Call Center oferujemy m.in:

Kampanie przychodzące (INBOUND):

  • obsługę infolinii i telefonicznych centrów obsługi klienta
  • kampanie informacyjne
  • obsługę programów lojalnościowych
  • obsługę reklamacji

Kampanie wychodzące (OUTBOUND):

  • telemarketing - sprzedaż produktów
  • badania rynkowe i sondaże
  • monitoring i windykacja należności
  • obsługę programów lojalnościowych

Na życzenie naszych partnerów jesteśmy w stanie przygotować i obsłużyć dowolny projekt Call Center. Oryginalne pomysły i specyficzne wymagania klientów, są dla nas wartościowym wyzwaniem, które podejmujemy z wielką satysfakcją.

Skuteczność Call center 99%

Skontaktuj się